Aangemaakt door: gjr 2 Wed, 14 May 2008 20:11:00 +0200 Published In: Bezorging 1112 View(s)
Wij versturen de bestellingen met Postnl. U kunt tijdens het afronden van de bestelling kiezen op welke dag u het pakket wenst te ontvangen.
Aangemaakt door: gjr 2 Wed, 14 May 2008 20:11:00 +0200 Published In: Bezorging 1112 View(s)
Wij versturen de bestellingen met Postnl. U kunt tijdens het afronden van de bestelling kiezen op welke dag u het pakket wenst te ontvangen.
U betaalt slechts € 4,50 verzendkosten wanneer het orderbedrag lager is dan € 50,- Wanneer het bedrag van de bestelling hoger is dan € 50,- berekenen we geen verzendkosten.
Wij leveren pakketten aan alle landen die vallen binnen de EU. Bestelling boven € 99,95 worden kosteloos verstuurd. We berekenen € 4,95 verzendkosten wanneer het orderbedrag lager is dan € 99,95.
Mocht u niet thuis zijn, zal PostNL standaard de volgende werkdag nogmaals bij u langs komen om de bestelling te bezorgen. Ook kan de bezorgen het pakket aanbieden bij de buren.
Indien u tijdens de tweede poging niet thuis bent wordt het pakket bij een PostNL afhaalpunt gebracht waar u zelf de bestelling kunt komen afhalen. U wordt hier per e-mail en de track & trace op de hoogte van gebracht.
Wij houden u per e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling. Mocht u tussen onze updates door benieuwd zijn naar de status van uw bestelling, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Heeft u van ons een verzendbevestiging ontvangen, maar is er nog niets bezorgd? Wij verzoeken u in dat geval allereerst de track & trace van PostNL te controleren. Deze verschaft in de meeste gevallen duidelijkheid omtrent het uitblijven van de bezorging.
Is er niets aan de track & trace af te lezen of heeft u deze niet ontvangen? Dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zullen zorg dragen dat dit probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.