FAQS

The Most Frequently Asked Questions

  1. QWaarom kan ik het artikel alleen aan mijn verlanglijstje toevoegen ?
    A

    Kunt u het artikel niet in het winkelwagentje plaatsen maar wel op uw verlanglijst ? Grote kans dat u via Google op onze website terrecht bent gekomen. Google is erg goed in het vinden van oude linkjes van onze website. Dit product is niet meer voorradig. Mocht u hetzelfde product zoeken via onze eigen zoekfunctie zult u hoogstwaarschijnlijk het product ook niet vinden.

  2. QIs het mogelijk om in termijnen te betalen?
    A

    Ja, deze optie is er! Met In3 betaal je in 3 termijnen met 0% rente.

  3. QWat is In3 ?
    A

    In3 is de enige gespreid betaalmethode zonder rente of lening en BKR registratie. Je betaalt gespreid in drie termijnen binnen 60 dagen. De eerste termijn betaal je direct via iDEAL. De tweede termijn betaal je binnen 30 dagen en de derde termijn weer 30 dagen daarna.

  4. QWat zijn de kosten voor In3 ?
    A

    Je betaald in 3 termijnen met 0% rente.

  5. QHoe snel wordt mijn In3 order geaccepteerd?
    A

    Binnen 1 seconde na bestellen weet je al of de order is goedgekeurd.

  6. QVerwerkt in3 persoonsgegevens
    A

    Ja, om onze service aan te bieden hebben we je persoonsgegevens nodig. In ons privacy statement vertellen we hier meer over.

  7. QHoe kan ik betalen met In3 ?
    A
    • Je kan bij in3 veilig en eenvoudig betalen met iDEAL via de link die verstuurd is per e-mail. Als je het factuurbedrag liever wilt betalen via bankoverschrijving dan kan dit natuurlijk ook:
    • Rekeningnummer: NL42 INGB 0006 5280 43 (BIC INGBNL2A)
      Tenaamstelling: Stichting Beheer ontvangsten Capayable
      Betalingskenmerk: Factuurnummer

  8. Qkrijg ik met In3 betalen in termijn een BKR regristratie?
    A

    Nee bij het kiezen van In3 krijg je geen BKR regristratie.

  9. QIk wacht op een terugbetaling van in3, wanneer kan ik dit verwachten?
    A

    Wij betalen het bedrag dat je betaald hebt, na bevestiging van retour/annulering door de webwinkel, binnen 5 werkdagen aan je terug op het rekeningnummer dat bij ons bekend is.

The Latest Frequently Asked Questions

  1. QWat zijn de algemene voorwaarden?
    A

    Baum Sport by Milo 
    Smutsstraat 12
    7551HM Hengelo Ov 
    Tel: 074-2674065
    Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 9:30 uur - 18:00 uur en op zaterdag van 9.30 uur - 17.00 uur 
    E-mail: info@baumsport.nl 
    KVK: 08173217 
    BTW: NL 137594951B.01

    Definities

    • Een koopovereenkomst is een overeenkomst, waarbij u producten koopt op afstand (via webshop, per telefoon of mail) en deze producten door ons (of een derde partij) worden geleverd.
    • U handelt niet in het kader van een handels-, bedrijfs-, ambachts- of beroepsactiviteit.
    • Bij herroepingsrecht heeft u de mogelijkheid om binnen de bedenktijd af te zien van de koopovereenkomst.
    • Wij (Baum Sport) bieden de producten op afstand aan u aan.

    Toepasselijkheid

    • Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van ons en op elke met u gesloten koopovereenkomst.
    • Voordat u iets van ons koopt, brengen wij deze algemene voorwaarden en eventuele specifieke productvoorwaarden duidelijk onder uw aandacht.
    • Wanneer de algemene voorwaarden en de specifieke product- of dienstvoorwaarden strijdig met elkaar zijn, kunt u zich beroepen op de toepasselijke bepaling die voor u het meest gunstig is.

    Het aanbod

    • Als een product slechts tijdelijk of onder bepaalde voorwaarden beschikbaar is, dan wordt dit duidelijk op de productpagina vermeld en/of kunt u het product niet in het winkelmandje plaatsen.
    • De productpagina bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en de afbeeldingen zijn waarheidsgetrouw.
    • Elke productpagina moet zodanig duidelijk zijn, dat het voor u duidelijk is wat uw rechten en verplichtingen zijn bij de aankoop van het product.
    • Wij zijn alleen niet gebonden aan vergissingen of fouten op de productpagina, als het voor u overduidelijk is dat dit een vergissing of fout is.

    De koopovereenkomst

    • De koopovereenkomst komt tot stand op het moment dat u de aankoop van het product en de bijbehorende voorwaarden heeft geaccepteerd.
    • Na het sluiten van de koopovereenkomst sturen wij u direct een ontvangstbevestiging per mail.
    • Wij zorgen ervoor dat u veilig kunt bestellen, betalen en voor voldoende technische en organisatorische beveiliging van alle (persoons)gegevens.
    • Wij zullen, los van onze overige wettelijke informatieverplichtingen, uiterlijk bij levering van het product aan u de volgende informatie schriftelijk meesturen;
      1. Ons bezoekadres waar u met klachten terecht kunt;
      2. De voorwaarden waaronder en de wijze waarop u van het herroepingsrecht gebruik kan maken, of een duidelijke melding als het herroepingsrecht is uitgesloten;
      3.  De informatie over garanties en bestaande service na aankoop;
      4. De prijs inclusief alle belastingen van het product; de kosten van aflevering; de wijze van betaling, aflevering of uitvoering van de koopovereenkomst;
      5.Indien u een herroepingsrecht heeft, het modelformulier voor herroeping. 

    Herroepingsrecht

    • U kunt een koopovereenkomst met een bedenktijd van miniaal 14 dagen zonder opgave van redenen herroepen, wij mogen u naar de reden vragen, maar u hoeft er niet op te antwoorden.
    • De bedenktijd gaat in op de dag nadat u, of een vooraf door u aangewezen derde:
      1. Het product heeft ontvangen; of
      2. Als u in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld, de dag waarop u het product heeft ontvangen;
      3. Als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen, de dag waarop u de laatste zending of laatste onderdeel heeft ontvangen;
      4. Bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode, de dag waarop u het eerste product heeft ontvangen. 
    Uw verplichtingen tijdens de bedenktijd
    • Tijdens de bedenktijd  moet u zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. U mag het product slechts uitpakken of gebruiken als dit nodig is om de aard, kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het uitgangspunt hierbij is dat u het product slechts mag gebruiken en inspecteren zoals u dat in een winkel zou mogen doen.
    • Als u niet zorgvuldig met het product omgaat en het product hierdoor is beschadigd, dan bent u aansprakelijk voor de waardevermindering van het product.
    • U bent niet aansprakelijk voor waardevermindering van het product, als wij u voor of bij het sluiten van de koopovereenkomst niet ale wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht hebben verstrekt.
    Uitoefening van het herroepingsrecht door u en de kosten daarvan
    • Als u gebruik maakt van uw wettelijke herroepingsrecht, meldt u dit binnen de bedenktermijn door middel van het retourformulier van herroeping of op een andere ondubbelzinnige wijze aan ons.
    • U stuurt het product terug, of geeft het product af aan ons, binnen 14 dagen na de herroeping.
    • U stuurt het product terug met alle geleverd toebehoren, zoveel mogelijk in originele staat, verpakking en volgens de door ons verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
    • Het risico en de bewijslast voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij u.
    • U draagt de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product, behalve als wij niet hebben gemeld dat u deze kosten moet dragen of als wij deze kosten zelf dragen. 
    Onze verplichtingen bij herroeping
    • Als u ons meldt dat u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht, dan sturen wij u na deze melding direct een ontvangstbevestiging per mail.
    • Als u binnen 14 dagen na ontvangst van de producten, meldt dat u gebruik wilt maken van uw herroepingsrecht, vergoeden wij binnen 14 dagen na uw gedane melding alle door u gedane betalingen inclusief eventuele verzendkosten. Als wij aanbieden het product af te laten halen, mogen wij wachten met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of tot u aantoont dat u het product heeft teruggezonden.
    • Wij gebruikten voor de terugbetaling hetzelfde betaalmiddel als u heeft gebruikt, tenzij u instemt met een andere betaalmethode. De terugbetaling is voor u kosteloos.
    • Als u heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeven wij de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
    Uitsluiting herroepingsrecht
    • Wij kunnen de volgende producten uitsluiten van het herroepingsrecht als wij dit duidelijk op de productpagina vermelden;
    • Producten die volgens uw specificaties zijn vervaardigd, die niet gefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van uw individuele keuze of beslissing, of die duidelijk voor een specifiek persoon bestemd zijn;
    • Producten waarvan de prijs gebonden is aan schommelingen op de financiele markt waarop wij geen invloed hebben en die zich binnen de herroepingstermijn kunnen voordoen; 
    • Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiene niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
    • Verzegelde audioprogrammatuur, waarvan de verzegeling na levering is verbroken. 
    De prijs
    • Tijdens de op de productpagina vermelde geldigheidsduur van het aanbod worden de prijzen van de aangeboden producten niet verhoogd, tenzij een prijswijziging nodig is als gevolg van veranderingen in de btw-tarieven.
    • Wij mogen producten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiele markt en waar wij geen invloed op hebben met variabele prijzen aanbieden. Dit wordt bij het aanbod vermeld.
    • De op de productpagina genoemde prijzen zijn inclusief btw.
    Nakoming Koopovereenkomst en extra garantie
    • Wij staan ervoor in dat de producten voldoen aan de koopovereenkomst en aan de op de productpagina vermelde specificaties. Ook staan wij ervoor in dat de producten voldoen aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid, de wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften en eventuele met u gemaakte afspraken over ander dan normaal gebruik.
    • Onder extra garantie wordt verstaan iedere verbintenis van ons, onze leverancier, importeur of producent waarin deze bepaalde rechten of vorderingen aan u toekennen die verder gaan dan waartoe deze wettelijk verplicht is, in het geval wij tekortschieten in de nakoming van ons deel van de koopovereenkomst.
    • Een extra garantie beperkt nooit uw wettelijke rechten en vorderingen. 
    Levering en uitvoering
    • Wij nemen de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht bij de uitvoering van de koopovereenkomst en de levering van de producten.
    • Wij leveren het product op het adres dat u aan ons heeft doorgegeven.
    • Wij zullen de producten zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen leveren. Wij kunnen met u een andere leveringstermijn afspreken.
    • Als de bezorging vertraging ondervindt of een bestelling niet of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt u hiervan zo snel mogeijk bericht, uiterlijk binnen 14 dagen nadat u de bestelling heeft geplaatst. U heeft in dat geval het recht om de koopovereenkomst zonder kosten te ontbinden.
    • Na ontbinding zoals bedoeld in het vorige lid zullen wij het beddrag dat u heeft betaald, direct terugbetalen.
    • Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij ons tot het moment van bezorging aan u of aan een vooraf door u aangewezen en aan ons bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzijn anders is overeengekomen. 
    Betaling
    • U betaalt de verschuldigde bedragen binnen 14 dagen na het ingaan van de  bedenktermijn, tenzij anders is bepaald in de koopovereenkomst. Indien een bedenktermijn ontbreekt, betaalt u de verschuldigde bedragen binnen 14 dagen na het sluiten van de koopovereenkomst, tenzij anders is bepaald in de koopovereenkomst.
    • U mag niet worden verplicht om meer dan 50% vooruit te betalen. Indien een vooruitbetaling is bedongen, kunt u geen recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling, voordat de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.
    • U bent verplicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens direct aan ons te melden.
    • Indien u niet tijdig aan uw betalingsverplichting voldoet, moeten wij u wijzen op de late betaling en u een termijn van 14 dagen gunnen om alsnog aan uw betalingsverplichtingen te voldoen. Als u niet binnen deze 14-dagen-termijn betaalt, bent u ook de wettelijke rente over het verschuldigde bedrag verschuldigd. Wij kunnen dan buitengerechtelijke incassokosten aan u in rekening brengen. Deze incassokosten bedragen maximaal; 15% over openstaande bedragen tot €2.500; 10% over de daaropvolgende €2.500 en 5% over de volgende €5.000 met een minimum van €40. Wij kunnen in uw voordeel afwijken van genoemde bedragen en percentages.
    Klachtenregeling
    • Klachten over de uitvoering van de koopovereenkomst moeten zo snel mogelijk nadat u de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven bij ons worden ingediend.
    • Bij ons ingediende klachten beantwoorden wij binnen 14 dagen na ontvangst. Als wij een langere verwerkingstijd nodig hebben, bevestigen wij binnen 14 dagen dat wij de klacht hebben ontvangen en geven wij een indicatie aan u wanneer u een mer uitvoerig antwoord kan verwachten. 
    Geschillen
    • Op tussen u en ons gesloten koopovereenkomsten waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
    • Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost, dan is de Nederlandse rechter te Almelo, dan wel de bevoegde rechter van het arrondissement waar u woont, bevoegd om van het geschil kennis te nemen. 
    Wijzigingen en aanvullingen algemene voorwaarden
    • Wijzigingen in deze algemene voorwaarden zijn slechts van kracht nadat deze op de daarvoor gepaste wijze zijn gepubliceerd. Indien deze wijziginggen op u van toepassing zijn gedurende de looptijd van een aanbod, gelden de voor u meest gunstige bepalingen.
    • Aanvullende of afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van u zijn. Deze dienen schriftelijk te worden vastgelegd en moeten door u kunnen worden opgeslagen. 
     
     

     

  2. QWat zijn de leveringsvoorwaarden?
    A

    Baum Sport by Milo 
    Smutsstraat 12
    7551HM Hengelo Ov 
    Tel: 074-2674065
    We zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:30 uur en 18:00 uur en op zaterdag van 9.30 uur - 17.00 uur
    E-mail: info@baumsport.nl
    KVK: 08173217
    BTW: NL 137594951B.01

    Totstandkoming overeenkomst
    U kunt uw bestelling plaatsen via de bestelpagina op de website. U dient volledig en op waarheid berust het gehele bestelformulier in te vullen. U heeft 14 dagen de tijd om uw bestelling te retourneren. (Zie voorwaarden Ruilen & Retourneren) Na afloop van deze termijn komt de koop definitief tot stand en blijft u eigenaar van het gekochte.

    Aanbiedingen en prijzen
    Aanbiedingen gelden zolang de voorraad strekt. Prijzen worden niet verhoogd, tenzij wettelijke maatregelen aanleiding geven tot verhoging. Baum Sport by Milo is niet gebonden aan haar aanbod indien er sprake is van programeerfouten in haar website.

    Betaling
    Bij een bestelling die verzonden moet worden dient u altijd vooruit te betalen door middel van de aangegeven betalingsmogelijkheden op de betaalpagina. De bestelling wordt alleen verzonden als er betaald is. De bestelling moet binnen 7 dagen betaald zijn. Als de bestelling niet binnen 7 dagen betaald is zal deze worden geannuleerd.

    Aflevering
    Baum Sport by Milo verzendt uw bestelling van ski's en snowboards met PostNL. De verzending van overige pakketten gaat tevens via PostNL pakket dienst. Bij een manco zending dient de klant binnen 24 uur dit aan te geven na ontvangst. Baum Sport by Milo doet haar uiterste best om de aangegeven levertijd, van 2 werkdagen, te realiseren. Baum Sport by Milo is niet aansprakelijk voor eventuele schade die u mocht lijden doordat de aflevering niet op het door u opgegeven adres heeft plaatsgevonden. Let op: voor verzending buiten Nederland svp contact opnemen via info@baumsport.nl.

    Verzendkosten
    U betaalt per bestelling verzendkosten. De verzendkosten binnen Nederland zijn €4,50. Bij bestellingen hoger dan €50,- betaald u geen verzendkosten. Bij retouren zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Bij ruilen zijn de verzendkosten van het terugsturen tevens voor eigen rekening. Bij ruilen zal Baum Sport by Milo eenmalig de verzendkosten voor rekening nemen van het opnieuw te versturen artikel. Voor de tarieven van verzending naar andere landen binnen Europa bekijkt u deze pagina http://www.baumsport.nl/klantenservice/verzenden-en-retourneren/

    Annuleren
    Als u om wat voor reden dan ook uw bestelling wilt annuleren dient u dit binnen 24 uur te doen. Annuleren kunt u per mail aan info@baumsport.nl

    Ruilen en Retourneren
    U dient aan de volgende voorwaarden te voldoen;

    • U kunt uitsluitend artikelen ruilen en retourneren die gekocht zijn bij Baumsport.nl 
    • U kunt zonder opgave van redenen binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van de producten de overeenkomst ontbinden. 
    • Binnen 14 dagen kunt u een of meerdere artikelen ruilen of retourneren. 
    • Het artikel dient onbeschadigd, ongedragen en met aangehecht artikelkaartje, in de oorspronkelijke verpakking terug gestuurd te worden. 
    • Bij retourneren zal het te ontvangen bedrag binnen 14 werkdagen aan u overgemaakt worden. 
    • Indien de gehele zending geretourneerd wordt, worden de betaalde verzendkosten vergoed. 
    • De verzendkosten van het te retourneren pakket, zijn voor eigen rekening. 
    • Het verzendrisico van de geretourneerde artikelen zijn voor rekening van de koper. 
    • Bij klachten of beschadiging, dient u eerst contact op te nemen met Baum Sport. We zijn telefonisch te bereiken op tel; 074-2674065 of u kunt ons mailen, ovv uw bestelnummer, naar info@baumsport.nl 
    • Ongefrankeerd of te weinig gefrankeerde pakketten worden door Baum Sport niet aangenomen, ongeacht de reden van het terug sturen. 
    • Uiteraard kunt u ook altijd ruilen in onze winkel aan de Smutsstraat 12 te Hengelo (ov)

    Garantie en aansprakelijkheid

    1. Baum Sport by Milo garandeert dat de te leveren zaken voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan kunnen worden gesteld en vrij zijn van welke gebreken ook. 
    2. De onder 1. genoemde garantie geldt gedurende een periode van 1 jaar na levering. 
    3. Baum Sport by Milo verschaft u een aankoopbewijs als bewijs met betrekking tot de garantie. 
    4. Indien de te leveren zaken niet voldoen aan deze garanties, zal Baum Sport by Milo de zaak binnen redelijke termijn na ontvangst daarvan danwel, indien retournering redelijkerwijze niet mogelijk is, na schriftelijke kennisgeving ter zake van het gebrek door u, naar keuze van Baum Sport by Milo vervangen of zorgdragen voor herstel. In geval van vervanging verbindt u zich reeds nu de vervangen zaak aan Baum Sport by Milo te retourneren en de eigendom daarover aan Baum Sport by Milo te verschaffen. 
    5. De te dezen genoemde garantie geldt niet wanneer het gebrek is ontstaan als gevolg van onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik of wanneer, zonder schriftelijke toestemming van Baum Sport by Milo, u of derden wijzigingen hebben aangebracht dan wel trachten aan te brengen aan de zaak of deze hebben aangewend voor doeleinden waarvoor de zaak niet bestemd is. 
    6. Indien de geleverde zaak niet overeenstemt met hetgeen was overeengekomen en deze niet-conformiteit een gebrek is in de zin van de regeling van de productaansprakelijkheid, dan is Baum Sport by Milo niet aansprakelijkheid voor de daaruit voortvloeiende gevolgschade. Het in deze algemene voorwaarden bepaalde ter zake van garantie, laat onverlet uw garantieaanspraken uit hoofde van de wet, alles met inachtneming van het in deze algemene voorwaarden en de overeenkomst bepaalde, daaronder begrepen de aard en de hoedanigheid van hetgeen aan u is verkocht en geleverd. 
    7. Wanneer de producent van een gebrekkige zaak aansprakelijk is voor gevolgschade, dan wordt de aansprakelijkheid van Baum Sport by Milo beperkt tot herstel of vervanging van de zaak, dan wel terugbetaling van de koopprijs. 
    8. Onverminderd het bovenstaande is Baum Sport by Milo niet aansprakelijk indien de schade is te wijten aan opzet en / of grove schuld en / of verwijtbaar handelen, dan wel uw onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik. 
    9. De in deze voorwaarden opgenomen beperkingen van de aansprakelijkheid voor directe schade gelden niet indien de schade te wijten is aan opzet of grove schuld van Baum Sport by Milo of zijn ondergeschikten. 
    10. Zetfouten voorbehouden en afbeeldingen kunnen afwijken van het origineel. 

    Privacy
    Uw persoonsgegevens worden opgenomen in het Baum Sport by Milo-klantenbestand. Uw gegevens worden gebruikt voor de beoordeling, het aangaan en de uitvoering van de leveringsovereenkomst en het beheren van de daaruit voortvloeiende klantrelatie, waaronder inbergrepen het gericht uitvoeren van marketingactiviteiten door Baum Sport by Milo of door ons zorgvuldig geselcteerde derden, invordering van verschuldigde bedragen, fraudebestrijding en het voldoen aan wettelijke verplichtingen. Baum Sport by Milo verstrekt geen gegevens aan derden waardoor uw privacy in het geding komt. Indien u van ons geen commerciele aanbiedingen meer wenst te ontvangen, kunt u dit per e-mail aan ons bevestigen.

    Copyright
    Het is verboden om zonder schriftelijke toestemming tekst- en/of beeldmateriaal over te nemen, te publiceren, te verveelvoudigen of anderzins te gebruiken. Bij overtreding zullen wij juridische stappen ondernemen.

    Klachten
    Heeft u klachten of bent u ontevreden over bepaalde zaken, dan kunt u altijd contact met ons opnemen per mail info@baumsport.nl of op nummer 074-2674065.

    Afwijkende voorwaarden voor Duitse en Belgische klanten 

    • Er kan alleen in het Nederlands, Engels en Duits gecommuniceerd worden. 
    • De voorwaarden voor retourneren gelden zoals vermeldt in het onderwerp ruilen en retourneren. 
    • De verzendkosten zijn €4,50 Pakketten worden met PostNL verzonden, zonder handtekening voor ontvangst.
    • Geen verzendkosten bij bestellingen vanaf €50,-
    • Telefoonnummer van Baum Sport by Milo te Hengelo is 0031-74-2674065. 
    • Adres: Baum Sport by Milo Smutsstraat 12, 7551 HM, Hengelo Ov Nederland 

    Voor de overige onderwerpen gelden dezelfde voorwaarden als hierboven vermeldt.

    Niet leverbaar artikel
    Helaas komt het af en toe voor dat een artikel niet meer leverbaar blijkt. Voor het versturen van de wel leverbare artikelen wordt u hiervan, per telefoon en mail, op de hoogte gebracht. Wij hopen op uw begrip. Onze excuses voor dit ongemak.

  3. QWat zijn de voorwaarden voor betalen na ontvangst?
    A

    Betalen na ontvangst

    Winkel nu nog makkelijker online met onze mogelijkheid tot het betalen van uw bestelling na ontvangst!
    Het werkt als volgt:

    1. Plaats de gewenste producten in uw winkelwagen.
    2. Kies bij het afrekenen van uw bestelling voor de optie Betalan na ontvangst.
    3. Het minimum bedrag voor een bestelling is € 15,-. Bij een bestelling met Betalen na ontvangst is het 
      maximale bedrag € 400,-
    4. Vul uw persoonlijke gegevens in.
    5. Uw gegevens worden real-time gecontroleerd.
    6. Na acceptatie wordt uw bestelling binnen enkele seconden afgerond.
    7. Uw bestelling wordt verzonden.
    8. Na ontvangst krijgt u per e-mail een factuur toegestuurd.

    De Betalen na ontvanst is een service van MultiSafepay.

    Voorwaarden betalen na ontvangst ( only Netherlands)

    De onderhavige contractsvoorwaarden zijn van toepassing op uw bezoek van deze website, uw aanvraag en beoordeling van uw verzoek 
    om achteraf te betalen via de service van MultiFactor. Eveneens zijn deze voorwaarden van toepassing op de goedkeuring van uw
    aanvraag op de achteraf betaalservice van MultiFactor.

    Artikel 1: Definities

    Betaalopdracht
    Een openstaand vordering, de hoogte van het bedrag van de oorspronkelijke bestelling, met eventueel een verhoging van de 
    verzendkosten, BTW en de kosten voor het gebruik maken de betaalmethode Betaal na Ontvangst. Dit bedrag kan opgehoogd 
    worden door incasso en/of administratiekosten.
    Merchant
    De partij die, ter voldoening van een geldschuld, betaalopdrachten kan accepteren op basis van een tussen MultiSafepay en 
    de Merchant gesloten overeenkomst.
    MultiFactor-website
    De website http://www.multifactor.nl
    MultiFactor
    MultiFactor B.V. is een zelfstandig bedrijf dat het achteraf betaalproces van Betaal na Ontvangst, de achteraf betaalmethode 
    van MultiSafepay, uitvoert. MultiFactor is gespecialiseerd in het veilig uitvoeren van achteraf betaaloplossingen voor consumenten.
    Transactie
    Een op de Gebruiksinstelling geregistreerde opdracht tot Betaling door Consument aan MultiFactor.

    Artikel 2: Beoordeling aanvraag

    1. MultiFactor B.V. behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om zonder opgave van redenen een aanvraag af te wijzen. U krijgt indien 
      mogelijk direct online te zien of uw verzoek wel of niet, of voorwaardelijk wordt goedgekeurd. Deze voorwaardelijke goedkeuring 
      is in beginsel enkel het resultaat van een gegevenscontrole door ons. Desgewenst kunt u een verzoek indienen schriftelijk bericht 
      te ontvangen met opgave van redenen. Dit verzoek wordt alleen in behandeling genomen, indien MultiFactor een geldig 
      identiteitsbewijs van de aanvrager ontvangt.
    2. Binnen één werkdag na aanvankelijke voorwaardelijke acceptatie, kan MultiFactor deze voorwaardelijke acceptatie alsnog weigeren. 
      Uw aanvraag wordt hiermee alsnog afgewezen. De voorwaardelijke acceptatie hangt samen met het feit dat de goedkeuring 
      vooralsnog uitsluitend het resultaat is van beperkte gegevenscontrole.
    3. Als basisvoorwaarden voor de beoordeling van uw aanvraag dient u minimaal de volgende informatie te verstrekken:
      1. Uw NAW- en contactgegevens. Het factuur- en bezorgadres bevindt zich in Nederland. Dit adres mag geen postbus adres 
        zijn en u dient over een vaste woon- en/of verblijfplaats te beschikken binnen Nederland;
      2. Uw geboortedatum, waaruit blijkt dat u 18 jaar of ouder bent;
      3. Uw bankrekeningnummer.

    Artikel 3: Voorwaarden beoordeling achteraf betalen

    Als basisvoorwaarden voor de beoordeling van uw aanvraag dient u minimaal aan de volgende voorwaarden te voldoen:

    1. Uw factuur- en bezorgadres ligt in Nederland. Dit adres is geen postbus adres;
    2. U bent 18 jaar of ouder;
    3. U bent niet failliet verklaard, of onder curatele/bewind gesteld. Eveneens is er geen verzoek/vordering daartoe ingediend;
    4. U hebt geen surseance van betaling aangevraagd of u verkeert in surseance van betaling, schuldsanering/bemiddeling danwel 
      is hier een aanvraag voor ingediend of dreigt u hierin te verkeren;
    5. U verkeert niet in een situatie waarin u bent opgehouden uw schulden tijdig en integraal te voldoen;
    6. De Wet Schuldsanering Natuurlijke Personen is niet op u van toepassing.
    7. U bent handelingsbekwaam en beschikkingsbevoegd.
    8. De waarde van uw (eerste) bestelling is niet lager of hoger dan het bedrag dat de aan u verkopende partij toestaat om achteraf te 
      mogen betalen;
    9. U heeft bevrijdend de eerste bestelling betaald voordat u een tweede keer achteraf kunt betalen.
    10. Indien u bovenstaande gegevens verstrekt omdat u door het plaatsen van de bestelling gebruik wenst te maken van de achteraf 
      betaalservice van MultiFactor, verleent u uitdrukkelijke toestemming om uw gegevens te verwerken en te toetsen op een dergelijke 
      wijzedat MultiFactor uw gegevenscontrole op een deugdelijke en zorgvuldige wijze kan beoordelen en u tevens kan informeren of 
      de aanvraag (voorwaardelijk) is geaccepteerd.
    11. U verklaart door middel van deze aanvraag de betalingsverplichtingen die voortvloeien uit uw bestelling volledig en tijdig te kunnen 
      nakomen.

    Artikel 4: Wijze van betalen

    1. Indien u gebruik wenst te maken van de achteraf betaalservice van MultiFactor en MultiFactor B.V. accepteert uw bezoek, worden 
      de rechten ten aanzien van het voor uw aankopen verschuldigde bedrag overgedragen aan MultiFactor B.V. Dat brengt met zich mee 
      dat u na acceptatie nog uitsluitend bevrijdend kunt betalen aan MultiFactor B.V. MultiFactor verzendt u een digitale factuur voor het 
      door u verschuldigde bedrag. U kan van MultiFactor een factuur ontvangen voor het verschuldigde bedrag apart van de levering van 
      de bestelling. Deze factuur wordt digitaal verzonden.
    2. Uw betalingsverplichting blijft onverlet en onverkort in stand indien u na de acceptatie aan een ander dan MulitFactor betaalt. U bent 
      derhalve gehouden om (nogmaals) aan MultiFactor te betalen.
    3. MultiFactor behoudt zich het recht voor om eventuele afleverkosten en kosten van betaling en/of overige kosten in geval van 
      retournering van uw bestelling niet te restitueren.
    4. Indien u gebruik maakt van achteraf betalen via MultiFactor in combinatie met automatische incasso machtigt u MultiFactor B.V 
      uitdrukkelijk tot het automatisch incasseren van de (aflever)kosten op het door u vermelde (bank)rekeningnummer. U heeft bevrijdend 
      betaald zodra de incasso is geschiedt en de termijn voor stornering is verlopen.
    5. Indien u kiest voor de achteraf betaalservice MultiFactor in combinatie met een eenmalige machtiging, machtigt u MultiFactor B.V. 
      uitdrukkelijk tot het automatisch incasseren van de (aflever) kosten op het door u vermelde (bank)rekeningnummer. U heeft geen 
      recht op terugboeking, zodra uw betaling is ontvangen heeft u bevrijdend betaald.
    6. MultiFactor B.V. is bevoegd dezelfde rechten uit te oefenen als de verkopende partij op grond van uw bestelling jegens u kan/kon 
      uitoefenen.
    7. MultiFactor B.V. is te allen tijde bevoegd eenzijdig de vordering op u over te dragen aan een derde partij.

    Artikel 5: Kosten betaalopdracht

    1. Indien er (bancaire) verwerkingskosten van uw betalingsopdracht(en) worden gerekend, komen deze voor uw eigen rekening en 
      risico.
    2. Als u kiest om via automatische incasso of eenmalige machtiging te betalen bent u verplicht zorg te dragen voor voldoende saldo 
      op het door u opgegeven rekeningnummer.
    3. Indien een poging tot afschrijving van het verschuldigde bedrag niet slaagt, maakt dat u toerekenbaar tekort schiet 
      (wanprestatie pleegt). 
      Dientengevolge bent u verplicht de daaruit voortvloeiende schade te vergoeden, terwijl u niet ontslagen bent van uw 
      oorspronkelijke betalingsverplichtingen. Als het verschuldigde bedrag niet van uw rekening kan worden geïncasseerd, kan 
      MultiFactor B.V. een boete aan u in rekening brengen welke 4% van de verschuldigde hoofdsom bedraagt.
    4. U heeft wettelijk gezien tot één dag voor de incassotransactie de mogelijkheid om de incasso-opdracht te herroepen. In dat 
      geval is artikel 6.2. 
      van toepassing en kan MultiFactor eveneens naast het bepaalde in artikel 6 een boete in rekening brengen welke 4% van 
      de verschuldigde hoofdsom bedraagt.

    Artikel 6: Adreswijziging

    1. Het is verplicht om MultiFactor B.V. op de hoogte te stellen van iedere adres en e-mail wijziging. U wordt geacht woonachtig 
      te zijn op het laatst bij MultiFactor B.V. bekende adres indien geen adreswijziging is ontvangen.
    2. U kunt adreswijzigingen schriftelijk of per email doorgeven aan de supportafdeling van MultiFactor B.V., Postbus 37159, 
      1030AD Amsterdam, 
      email: support@mulitfactor.nl
    3. MultiFactor gaat uit van de juistheid van de door u verstrekte gegevens. De digitale factuur wordt verzonden naar het e-mailadres 
      dat is gebruikt bij de overeenkomst of dat anderszins aan MultiFactor is doorgegeven. Een foutief doorgegeven e-mailadres is voor 
      het risico van de rekeninghouder.

    Artikel 7: Betaaltermijn en betalingsvoorwaarden

    1. Het voor uw aankopen verschuldigde bedrag dient binnen een termijn van 14 dagen na factuurdatum geheel, zonder enige aftrek 
      of verrekening door MultiFactor B.V. ontvangen te zijn, tenzij schriftelijk een andere termijn met u is overeengekomen.
    2. Als u het verschuldigde bedrag niet binnen de in lid 1 genoemde termijn betaalt, is het verschuldigde bedrag direct opeisbaar en 
      bent u zonder nadere ingebrekestelling in verzuim. MultiFactor B.V. stuurt u een e-mailbericht om u te wijzen op overschrijding van 
      de betalingstermijn en verzoekt u het verschuldigde bedrag aan MultiFactor te voldoen.
    3. Indien u aan deze herinnering geen gehoor geeft, zal u een derde herinnering van MultiFactor B.V. per e-mail ontvangen. Het 
      verschuldigde bedrag zal opgehoogd worden met € 7.50 administratiekosten. Wanneer u ook aan deze herinnering geen gehoor 
      geeft, zal MultiFactor B.V. u een sommatie sturen. De administratiekosten worden nogmaals worden verhoogd met €12.50, in 
      totaal bedraagt dit €20,-.
    4. Vanaf de datum waarop u in verzuim verkeert, is MultiFactor B.V. gerechtigd de wettelijke rente per maand te berekenen over het 
      dooru verschuldigde bedrag. U bent bovendien administratiekosten verschuldigd in verband met de door MultiFactor B.V. 
      verzonden betalingsherinneringen, eveneens zal MultiFactor B.V. alle redelijke kosten ter verkrijging van voldoening, zowel buiten 
      rechte als gerechtelijk, aan u in rekening brengen.
    5. Indien u kiest voor automatische incasso of eenmalige machtiging is MultiFactor B.V. gerechtigd het totaal verschuldigde bedrag 
      inclusief kosten en rente door middel van automatische incasso of eenmalige machtiging van uw rekening af te schrijven.
    6. Indien er door uw toerekenbaar tekortschieten (wanprestatie) extra (administratieve) kosten worden gemaakt, worden deze 
      kosten op u verhaald. Deze extra (administratieve) kosten worden verrekenend met de door u gedane betalingen. Pas nadat 
      volledige betaling van door u verschuldigde (administratieve) kosten heeft plaatsgevonden, wordt uw betaling in mindering 
      gebracht op de hoofdsom van het oorspronkelijk door u verschuldigde (factuur)bedrag en btw.
    7. Voor het toezenden van betalingsherinnering(en) en het in rekening brengen van incassokosten bij de overschrijding van de 
      betalingstermijn, wordt gebruik gemaakt van het door u opgegeven en het door u op juistheid gecontroleerde e-mailadres. 
      Het niet (kunnen) ontvangen van een e-mail, laat onverlet dat u verantwoordelijk bent voor het op tijd betalen van het gehele 
      factuurbedrag, alsmede de in rekening gebrachte incassokosten.

    Artikel 8: Behandeling van persoonsgegevens

    1. Uw privacy wordt door MultiFactor B.V. gerespecteerd. MultiFactor B.V. draagt er zorg voor dat uw persoonlijke informatie 
      vertrouwelijk wordt behandeld. Als u kiest voor de achteraf betaalservice van MultiSafepay, zullen er persoonsgegevens 
      gevraagd worden. Deze gegevens worden gebruikt voor het beoordelen van uw aanvraag, ter voorkoming en bestrijding van
      fraude, voor statistische analyse en om te kunnen voldoen aan wettelijke verplichtingen. In verband met een verantwoord 
      acceptatiebeleid kan MultiSafepay. een gegevenstoets uitvoeren.
    2. De gegevenstoets kan gebruikt worden voor risico-beheersing en om fraude tegen te gaan. De door u verstrekte gegevens 
      worden opgenomen in het relatiebestand van Multisafepay. Dit is noodzakelijk voor de financiële afhandeling van de door u 
      geplaatste bestellingen. Bij opname van uw gegevens in het relatiebestand van MultiSafepay B.V. wordt gecontroleerd of u 
      overige financiële verplichtingen hebt openstaan.
    3. Als u de financiële verplichtingen voortkomende uit de door u geplaatste bestelling/aangegane overeenkomst niet nakomt, 
      wordt dit door MultiFactor B.V. in haar relatiebestand geregistreerd om verdere financiële risico’s voor MultiFactor B.V. en 
      haar opdrachtgevers te beperken. Eveneens worden deze gegevens geregistreerd en behoeve van 
      kredietwaardigheidtoetsing. MultiFactor B.V. kan hierbij gebruik maken van gespecialiseerde derden die MultiFactor B.V. 
      van extra data voorzien. De verwerking van persoonsgegevens is in overeenstemming met de Wet bescherming 
      persoonsgegevens.
    4. Uw persoonsgegevens kunnen door MultiFactor  B.V. gebruikt worden om u te informeren over voor u relevante producten
      en diensten. Indien u niet wilt dat uw gegevens hiervoor worden gebruikt, dient u dit uitdrukkelijk schriftelijk aan 
      MultiFactor B.V. te melden. MultiFactor B.V. blokkeert vervolgens uw persoonsgegevens. MultiFactor B.V. verwijst u voor 
      verdere informatie naar haar privacy statement. De gegevensverwerkingen binnen MultiFactor B.V. zijn gemeld bij het 
      College bescherming persoonsgegevens.

    Artikel 9: Aansprakelijkheid

    1. MultiFactor B.V. kan slechts aansprakelijk gehouden worden voor schade, die aan haar opzet of grove schuld is toe te 
      rekenen, dan wel ontstaan is door omstandigheden die op grond van dwingendrechtelijke regels voor haar risico komen. 
      MultiFactor B.V. is nimmer aansprakelijk voor gevolg- of bedrijfsschade, indirecte schade en winst- 
      of omzetderving.
    2. Merchant dient zorg te dragen voor een correcte en deugdelijke levering van de bestelling. MultiFactor is niet verantwoordelijk 
      voor onjuiste, gebrekkige leveringen, noch voor leveringen die niet zijn geleverd/verzonden, dan wel foutief zijn 
      geleverd/verzonden.
    3. Indien MultiFactor B.V., om welke reden dan ook, gehouden is enige schade te vergoeden dan zal de schadevergoeding 
      nooit hoger zijn dan een bedrag gelijk aan de factuurwaarde met betrekking tot het product of dienst waardoor de schade 
      is veroorzaakt.

    Artikel 12: Toepasselijk recht en bevoegde rechter

    1. MultiFactor is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 55878512, statutair gevestigd Kraanspoor 39, 
      1033SC Amsterdam. De website: www.multifactor.nl
    2. De Contactgegevens van MultiFactor
      MultiFactor, Kraanspoor 39, 1033SC Amsterdam of Postbus 37159, 1030 AD Amsterdam.
      Telefonisch zijn we bereikbaar op nummer 020-8500533.
      Per e-mail:
      support@multifactor.nl
      Website:
      www.multifactor.nl
      Openingstijden: maandag t/m donderdag 08:00-17:30, vrijdag van 08:00-17:00.
    3. MultiSafepay staat onder toezicht van de Nederlandse Bank (DNB) en de Autoriteit Financiële markten (AFM).
    4. Op elke overeenkomst tussen u en MultiFactor B.V. is Nederlands recht van toepassing. 
      Geschillen worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Amsterdam, tenzij de wet nadrukkelijk 
      een andere rechter als bevoegd aanwijst.
    5. De toepasselijkheid van het Weens Koopverdrag is uitgesloten.
  4. QKan ik zelf een bezorgdatum kiezen?
    A

    Wij versturen de bestellingen met Postnl. U kunt tijdens het afronden van de bestelling kiezen op welke dag u het pakket wenst te ontvangen.

  5. QMoet ik verzendkosten betalen?
    A

    U betaalt slechts € 4,50 verzendkosten wanneer het orderbedrag lager is dan € 50,- Wanneer het bedrag van de bestelling hoger is dan € 50,- berekenen we geen verzendkosten. 

  6. QLeveren jullie ook in het buitenland?
    A

    Wij leveren pakketten aan alle landen die vallen binnen de EU. Bestelling boven € 99,95 worden kosteloos verstuurd. We berekenen € 4,95 verzendkosten wanneer het orderbedrag lager is dan € 99,95.

  7. QWat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
    A

    Mocht u niet thuis zijn, zal PostNL standaard de volgende werkdag nogmaals bij u langs komen om de bestelling te bezorgen. Ook kan de bezorgen het pakket aanbieden bij de buren. 
    Indien u tijdens de tweede poging niet thuis bent wordt het pakket bij een PostNL afhaalpunt gebracht waar u zelf de bestelling kunt komen afhalen. U wordt hier per e-mail en de track & trace op de hoogte van gebracht.

  8. QKan ik de status van mijn bestelling volgen?
    A

    Wij houden u per e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling. Mocht u tussen onze updates door benieuwd zijn naar de status van uw bestelling, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

  9. QMijn bestelling is verzonden, maar ik heb niets ontvangen
    A

    Heeft u van ons een verzendbevestiging ontvangen, maar is er nog niets bezorgd? Wij verzoeken u in dat geval allereerst de track & trace van PostNL te controleren. Deze verschaft in de meeste gevallen duidelijkheid omtrent het uitblijven van de bezorging.

    Is er niets aan de track & trace af te lezen of heeft u deze niet ontvangen? Dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zullen zorg dragen dat dit probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

  10. QHoe kan ik een retour aanmelden?
    A

    U hoeft uw retour niet aan te melden. Als het goed is zit bij de zending een retourformulier bij die u in kan vullen wat u wens is en mee retour kan sturen sturen.